Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Άννα - Μαρία Γκούνα: Η πανέμορφη Βεροιώτισσα Ντί Τζέι της Γερμανίας!!!

Ειδικό αφιέρωμα έκανε η γνωστή ειδησεογραφική σελίδα του nyxtobaths. blogspot.com σε μια πολύ όμορφη και ιδιαίτερα ταλαντούχα Βεροιώτισσα Ντί Τζέι. Το όνομά της είναι Άννα - Μαρία Γκούνα (με καταγωγή από την όμορφη πόλη μας) η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Πρώτη της εμφάνιση ως Special Dj Guest ήταν στο Sky Club στην Φρανκφούρτη ενώ όπως αναφέρει και η ίδια, η καλύτερη εμφάνιση της ήταν με τον....

Νίκο Κουρκούλη και την Κέλλυ Κελεκίδου στο REX club στο Ντίσελντορφ. Έχει σπουδάσει Νοσηλευτική ενώ παράλληλα κάνει σπουδές δημοσιογραφίας. Τα ενδιαφέροντά της είναι η μουσική, τα ταξίδια στο εξωτερικό, το διάβασμα, οι φωτογραφήσεις, το μακιγιάζ, η μόδα – Lifestyle, η διακόσμηση και η αερόβια γυμναστική. Στόχος της είναι η επαγγελματική καταξίωση στη μουσική ως Dj, όπως και η τηλεπαρουσίαση την οποία θέλει να ακολουθήσει. Σίγουρα κάποια στιγμή θα ήθελε να κάνει και έναν επιτυχημένο γάμο και να αποκτήσει μια ευτυχισμένη οικογένεια. Όσον αφορά τα προσωπικά της δηλώνει ελεύθερη ενώ σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν υπάρχει φλερτ στην εποχή μας τονίζει χαρακτηριστικά:
«Πλέον έχω παρατηρήσει ότι μόνο οι γυναίκες φλερτάρουν τους άντρες. Εγώ είμαι αντίθετη σε αυτό, είμαι ρομαντική και παραδοσιακή». Στην ερώτηση ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που της έχουν κάνει απάντησε: «Στη δουλειά μου όταν ένας άνδρας μου έστειλε καφέ και λουλούδια». Για την ίδια ο ιδανικός άντρας θα ήταν κάποιος που θα ήξερε να την ηρεμεί, που πάνω από όλα θα την θαύμαζε και θα την σεβόταν. «Θέλω να νιώθω σίγουρη δίπλα σε έναν άντρα και να με κάνει να χαμογελάω και συνεχίζει:
«Μου αρέσει να είναι κυνηγός. Να είναι άντρας και να μην είναι δήθεν. Είναι αυτός ο ηλεκτρισμός, η χημεία που έχουν δύο άνθρωποι μεταξύ τους» . Όσον αφορά τα αγαπημένα της στέκια στη Βέροια τονίζει πως είναι θαμώνας στο MALL Café Bar. Επίσης όνειρο της ζωής της είναι να πάει διακοπές στη Νέα Υόρκη και στο Τόκιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ