Quantcast

http://picasion.com/

Λόγια καρδιάς από την Σοφία Υφαντίδου στο facebook

«ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΟΥ»
Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook η Βεροιώτισσα Βαλκανιονίκης Σοφία Υφαντίδου τόνισε πως ήταν μια δύσκολη αποστολή η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα σε δύσκολες συνθήκες ενώ δεν δίστασε να δημοσιοποιήσει την δυσαρέσκειά της για τον σύλλογό της Φίλιππο Βέροιας. Μια δήλωση που αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση στα αθλητικά πηγαδάκια της Βέροιας και να προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις. Διαβάστε αναλυτικά την δήλωσή της:
Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα πολύ. Ενώ η χρονιά ξεκινούσε με τους καλύτερους οιωνούς ξαφνικά ένας τραυματισμός δέκα ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα με βγάζει νοκ άουτ. Ήμουν σε κατάσταση αγωνιστική που δεν έχω ξαναυπάρξει ποτέ. Το όριο έδειχνε παιχνίδι, άλλωστε ήταν 180 βαθμούς κάτω από το ρεκόρ μου, αλλά δεν κυνηγούσαμε απλά το όριο, αλλά ένα μεγάλο ρεκόρ. Κάπου εκεί όμως η τύχη να το πω; Μου γύρισε την πλάτη στην πιο κρίσιμη περίοδο. Όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δεν τα παρατάω μέχρι να πέσω κάτω... Δεν έπρεπε να τα παρατήσω. Πάλευα με την ψυχή και το σώμα μου για να μην με πάρει από κάτω..εξαιτίας του τραυματισμού, το ένα λάθος διαδεχόταν το άλλο και έβγαιναν και καινούρια προβλήματα. Το πιστεύαμε μέσα μας. Αυτό φάνηκε από τα τρία σύνθετα μέσα σε τρεις εβδομάδες. Ούτε στα 20 δεν το έκανα αυτό. Όμως η χρονιά φτάνει στο τέλος της άθελα. Το σώμα ζητάει ξεκούραση... Παραπονιέται!!! Ολά αυτά τα εμπόδια που ήταν και πολλά, ας είναι για καλό για την καινούρια χρονιά. Εύχομαι σε όσα παιδιά θα αγωνιστούν στην Ζυρίχη καλή δύναμη για την συνέχεια και τα καλύτερα αποτελέσματα..

Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάποιους ανθρώπους που αυτή την δύσκολη χρονιά ήταν κοντά μου..Όλοι αυτοί εκτός από τον Σύλλογο μου... Τα Xtremestores Thessalonikis που με στηρίζουν για δεύτερη χρονιά, τον πρόεδρο του Κ.Α.Π.Α Βεροιας κύριο Pavlos Pavlidis τα ΚΤΕΛ του νομού Ημαθίας και τον πρόεδρο τους Κ. Συμεωνίδη, τον φυσικοθεραπευτή Κούλης Νίκος, και την Aspida Maritime Security και τον διευθυντή της Πάνο Μωραίτη. Τον προπονητή μου που με άντεξε για μια ακόμη χρονιά με την γκρίνια μου και φυσικά την ΜΑΜΑ μου που περνούσε κρυφά και τα δικά μου προβλήματα και τον δικό μου πόνο και φόβο και άντεχε όλα τα στραβά μου που ήταν πάρα πολλά και φυσικά τους φίλους που μέχρι τέλος πίστευαν μαζί μου ότι μπορώ.. Καλό Καλοκαίρι και από Σεπτέμβρη με υγεία...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ