Quantcast

http://picasion.com/

Όλγα Λαφαζάνη: «Τα αγαπημένα μου χρυσά σανδάλια»

Είναι ένα ζευγάρι σανδάλια που ούτε που θυμάμαι πόσα χρόνια τα έχω! Από την πρώτη στιγμή που τα είδα, τα ερωτεύτηκα... Είπα από μέσα μου πως θέλω να γίνουν δικά μου. Αλλά ούτε που φανταζόμουν πως θα τα κρατήσω για τόσα πολλά χρόνια και θα τα φοράω από την πιο απλή βραδινή έξοδο μέχρι την πιο επίσημη εμφάνιση. Η πιο πρόσφατη δημόσια εμφάνιση που τα έβαλα ήταν πριν από περίπου ενάμιση μήνα στο γάμο της Δέσποινας και του Βαγγέλη. Αν και προσπάθησα να βρω κάτι άλλο τελικά πάλι φόρεσα τα χιλιοφορεμένα μου σανδαλάκια, καθώς δεν έβρισκα κάτι που θα ταίριαζε... πιο ιδανικά με το κοραλλί φόρεμα μου. (σύμφωνα πάντα με το δικό μου προσωπικό γούστο).
Να φανταστείτε , πριν από λίγες μέρες τα πήγα στον τσαγκάρη να μου αλλάξει σόλες, καθώς είχαν φαγωθεί από την πολλή χρήση. Τελικά είναι κάποια κομμάτια στην γκαρνταρόμπα μας που τα κρατάμε για πολύ καιρό και τα φοράμε συνέχεια και άλλα που μπορεί να τα φοράμε ελάχιστες φορές κι ας τα έχουμε χρυσοπληρώσει.

Φορέσετε σανδάλια! Είναι δροσερά, καλοκαιρινά, άνετα και ανάλογα με το ντύσιμο φοριούνται όλες τις ώρες της μέρας. Α! Και το βασικότερο δεν πιάνουν πολύ χώρο στη βαλίτσα σας!!!

Σας φιλώ γλυκά!!!

Καλές διακοπές σε όσους έχετε ήδη ξεκινήσει και σε όσους θα πάτε σύντομα!!!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ