Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Όλγα Λαφαζάνη: «Οι αγαπημένες μου γόβες»

ΓΡΑΦΕΙ Η ΗΜΑΘΙΩΤΙΣΣΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
Το αγαπημένο μου ζευγάρι γόβες είναι αυτό το μπλε σουέτ που θα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία. Είναι άνετες, θηλυκές και σέξι. Μπορώ να τις συνδυάσω από το πρωί με ένα τζιν και ένα t- shirt ή και ένα σακάκι μέχρι το βράδυ με μια πιο καλή μπλούζα ή ακόμα και ένα ωραίο φόρεμα. Αυτό που μου αρέσει σ αυτά τα παπούτσια είναι ότι δεν έχουν το πάρα πολύ ψηλό τακούνι που σε δυσκολεύει να περπατήσεις. Και το δεύτερο, ότι είναι η λεγόμενη γαλλική γόβα που έχει ανοιχτό το πλαϊνό της μέρος. Θεωρώ πως οι γυναίκες που φορούν αυτού του τύπου γόβες είναι απίστευτα θηλυκές.

Επίσης το γεγονός ότι είναι μυτερή κάνει το πόδι να φαίνεται πιο μακρύ και λεπτό με αποτέλεσμα να ταιριάζει εξίσου στα πολύ αδύνατα αλλά και τα πιο γεμάτα πόδια.

Το κόστος τους; 35 ευρώ. (με 50% έκπτωση). Νομίζω πως για ένα ζευγάρι που είναι όλο δέρμα είναι μια πολύ καλή τιμή.

Δεν ξέρω αν ανήκετε στις γυναίκες που τους αρέσουν περισσότερο τα ρούχα ή τα παπούτσια. Εγώ σίγουρα ανήκω στη δεύτερη κατηγορία καθώς μπορώ να χαζεύω με τις ώρες βιτρίνες με παπούτσια ή στο internet. Την ίδια στιγμή που το πιο ωραίο και εντυπωσιακό φόρεμα μπορεί να μου περάσει αν όχι απαρατήρητο, απλά να το προσπεράσω. Με τα παπούτσια όμως έχω τρέλα. Κάποιες από εσάς ενδεχομένως να έχετε με τις τσάντες ή τα αξεσουάρ. Σ' ένα από τα επόμενα κείμενα μου θα κάνουμε αναφορά και σε ωραίες μεγάλες ανοιξιάτικες τσάντες.

Η πρόταση μου… φορέστε γόβες. Ακόμα κι αν είναι πρωί. Θα σας δώσουν άλλο αέρα και θα σας κάνουν να νιώθετε ακόμα πιο σέξι!!!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ