Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

ΖΗΣΗΣ Χ. ΠΑΤΣΙΚΑΣ: Ο Δήμος Βέροιας και οι αγρότες

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ ΜΕ ΤΗ «ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ»
Συνεχείς μετασχηματισμούς υφίσταται ο Δήμος Βέροιας τα τελευταία χρόνια. Πρώτα ήρθε ο «Καποδίστριας» που ενσωμάτωσε τα ορεινά χωριά του Βερμίου και τα πολύ κοντινά χωριά του κάμπου. Μετά ήρθε ο «Καλλικράτης» δημιουργώντας έναν πολύ μεγάλο Δήμο που εκτείνεται από την κορυφογραμμή των Πιερίων και του Βερμίου μέχρι την καρδιά του Μακεδονικού κάμπου. Την σπουδαιότερη πλουτοπαραγωγική πηγή της Ημαθίας.

Η Βέροια, από ένας Δήμος με κατά κύριο λόγο μεσοαστικό πληθυσμό, έφτασε στη σημερινή μορφή, να αποτελεί και να εκφράζει τον πρώτο βαθμό της αυτοδιοίκησης για χιλιάδες αγροτικού κόσμου.  Σαφώς, μια δημοτική αρχή δεν μπορεί να ασκήσει αγροτική πολιτική. Όμως,
μπορεί να την υποστηρίξει. Μπορεί να την ενισχύσει. Δεν θα σταθώ σε αυτά που δεν έκανε ο Δήμος Βέροιας. Ούτε στην εξαγγελία λειτουργίας «γραφείου ενημέρωσης αγροτών» που δεν υλοποιήθηκε ποτέ, ούτε στην προσπάθεια των «λαχανόκηπων» ως μέσο αντιμετώπισης της φτώχειας... Θα σταθώ σε αυτά που οφείλει να κάνει η δημοτική αρχή, την επομένη κιόλας της εκλογής της. 

Ο πρωτογενής τομέας αλλάζει καθημερινά. Ο Δήμος Βέροιας πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ενημέρωση των αγροτών. Από τα εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν στην καλλιέργεια, μέχρι τις αλλαγές στη φορολογία. Το ανθρώπινο δυναμικό το έχουμε: επιστήμονες – νέους και πεπειραμένους – οι οποίοι είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν θετικά στο κάλεσμα του Δήμου, για να προσφέρουν τις γνώσεις τους στον αγροτικό κόσμο. Την υποδομή την έχουμε κι αυτή: αίθουσες και υλικοτεχνικός εξοπλισμός υπάρχουν σε αφθονία στον Δήμο Βέροιας. Αυτό που μας λείπει, δυστυχώς, είναι η βούληση.

Επιπλέον, ο Δήμος Βέροιας πρέπει να πρωτοστατεί στην προβολή των αγροτικών μας προϊόντων. Μέχρι σήμερα η συνεισφορά του είναι ανύπαρκτη. Το γράφω εδώ και χρόνια: Πόσο δύσκολο είναι να οργανώσουμε μια γιορτή για το ροδάκινο; Τι περιμένουμε;

Εάν ο Δήμος αναλάβει το συντονιστικό ρόλο μεταξύ συνεταιρισμών, ομάδων παραγωγών αλλά και ανθρώπων που γνωρίζουν τον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, να είστε βέβαιοι ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν σπουδαίο θεσμό, όχι μόνο για το ροδάκινο, αλλά για όλα τα διατροφικά προϊόντα που παράγει η Βέροια. Θα το επαναλάβω ότι το πρόβλημα είναι η έλλειψη βούλησης. Όλα τα υπόλοιπα τα διαθέτουμε σε αφθονία.

Είναι καιρός η νέα δημοτική αρχή που θα προκύψει από τις εκλογές του Μαΐου, να δουλέψει με σχέδιο και να προσφέρει τα μέγιστα στους αγρότες. Ας εκλέξουμε αυτούς που έχουν σχέδιο και – πάνω απ’ όλα – έχουν την όρεξη για να τα καταφέρουν.

Υ.Γ.: Η φωτογραφία από τον καλό φίλο Μάκη Λιόλιο. Τον ρωτάω στο facebook: «Όλλανδία». Και μου αποκρίνεται: «Άγιος Γεώργιος, Αγία Μαρίνα... Άγιοι Τόποι». Έτσι είναι!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ