Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Πετρούλα: «Αυτός είναι ο πιο σέξι υποψήφιος της Βέροιας»

ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ BLOGGER ΤΟΥ «ΔΑΙΜΟΝΙΟΥ»
Περπατώ, περπατώ εις την Μητροπόλεως, όταν ο υποψήφιος δεν είναι εδώ, υποψήφιε, υποψήφιε, είσαι εδώ; Είναι η μόνιμη απορία μου κάθε φορά που ανεβοκατεβαίνω την Μητροπόλεως. Αχ! Μπούχτισα ρε γαμώτι μου, δεν μπορώ άλλους υποψήφιους με καρτούλες, ψεύτικα χαμόγελα και δήθεν τουπέ πολλών καρδιναλίων. Το αποφάσισα για να μην με πρήζουν θα πάω να γίνω και εγώ υποψήφια δημοτικής σύμβουλος. Δεν γίνεται διαφορετικά. Μόνο έτσι θα καταφέρω να γλιτώσω από δαύτους. Να ήταν και κανένας ωραίος, να πω εντάξει σε ψηφίσαμε για τα ωραία σου τα ματάκια αλλά δυστυχώς από ότι βλέπω με την όρεξη θα μείνουμε εμείς οι στερημένες. Τώρα όμως που το θυμήθηκα, υπάρχει ένα καυτό αρσενικό που κατεβαίνει υποψήφιος, πω, πω, πω, πω, τον είδα και έπαθα πλάκα σας λέω.
Συχνάζει στην Έλλης και τον έχω δει πολλές φορές στον «Φούρνο» να πίνει το ποτό του. Είναι κολλητός φίλος πασίγνωστου Ντί Τζέι που έχει προβληθεί πολλές φορές στο blog μας. Διαθέτει σούπερ σέξι εμφάνιση και πολλά κοριτσάκια της Βέροιας, έχουν έντονο τσιμπιματάκι μαζί του. Και από ότι έμαθα αυτήν την περίοδο δηλώνει ελεύθερος. Κάθε φορά που ανεβάζει φωτογραφία στο facebook τα like πέφτουν βροχή και φυσικά όλα από τον γυναικείο πληθυσμό. Τρομερό στυλ, φοβερό ντύσιμο και γενικά πολύ ωραίο sex appeal. Τον θέλω, τον θέλω, τον θέλω... Βέβαια για να είμαι ειλικρινής, δεν μίλησα καν μαζί του για να μπορέσω να μάθω την προσωπικότητά του αλλά που θα μου πάει θα τον πετύχω κάποια στιγμή... Λέτε να πετάει τούβλα, όταν ανοίγει το στόμα του; Αν ναι, την κάτσαμε την βάρκα!!!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ