Quantcast

http://picasion.com/

Σάκης Βέρρος: «Τιμή μου που θα τραγουδήσω στην αγαπημένη μου Βέροια»

Σήμερα το βράδυ, το «OLA LIVE» θα μας παρουσιάσει έναν λαϊκό ερμηνευτή που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει σπουδαία καριέρα στο Ελληνικό τραγούδι. Ο δικός μας Σάκης Βέρρος, για πρώτη φορά αποκαλύπτεται στο κοινό της πόλης και θα μας παρουσιάσει τα νέα του καλλιτεχνικά βήματα. Μια βραδιά απέραντου κεφιού, με τον Μίστερ «Άσε μας κουκλίτσα μου» να δίνει ρεσιτάλ επί σκηνής. Εμείς επικοινωνήσαμε πριν από λίγα λεπτά μαζί του και μας ανέφερε τα εξής: «Είμαι πραγματικά πολύ συγκινημένος και ιδιαίτερα χαρούμενος που σήμερα το βράδυ θα παρευρεθώ στο κορυφαίο μουσικό χώρο της Βέροιας. Είναι τιμή μου να τραγουδήσω μπροστά στην αγαπημένη μου Βέροια και θα προσπαθήσω να σας μεταδώσω την θετική μου ενέργεια.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους ανθρώπους του «OLA LIVE», για την εξαιρετική πρόταση συνεργασίας και να ευχηθώ ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Σήμερα το βράδυ, θα περάσουμε τέλεια καθώς όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στο σχήμα, διακρίνονται για τις καλλιτεχνικές τους δυνατότητες και κυρίως για την τρέλα τους. Σας περιμένουμε σε μια σούπερ βραδιά που θα σας μείνει αξέχαστη...»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ